نحوه ایجاد شمارش معکوس در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نحوه ایجاد شمارش معکوس در وردپرس
5 / 5
1
wp-wordpress-coming-soon-digiwp

نحوه ایجاد شمارش معکوس در وردپرس

5 / 5
1

احتمالاً تا به حال در بعضی از وب سایت ها شاهد آلارم یا شمارش معکوس بوده اید. به عنوان مثال، در همین وب سایت ها برای نمایش یک مورد ویژه و مهیج تا زمان نمایش، از یک آلارم یا همان شمارش معکوس استفاده می کنند تا این مورد از بقیه موارد داخل وب سایت جدا شود. در اصل بعضی مواقع برای این که وب سایت خوب و حرفه ای داشته باشیم باید از شمارش معکوس برای بعضی از موارد داخل وب سایتمان استفاده کنیم. البته که این کار بی تاثیر نخواهد بود و باعث جلب شدن نظر کاربران به مورد داخل وب سایتتان می شود و بازدید سایتتان افزایش خواهد یافت. فرض کنید در حال سایت وب سایت خود هستید یا برای سایت شما مشکلی پیش آمده شما می توانید با قابلیت سایت در دست تعمیر است یک صفحه با شماره معکوس به نمایش بگذارید تا کاربران شما متوجه بشن چه زمانی مشکل و تعمیر سایت به پایان میرسه.

آموزش قرار دادن شمارش معکوس در وردپرس

همان طور که در ابتدا گفتیم شمارش معکوس یکی راه های جلب نظر کاربران به سمت یک مورد مشخص است. حتماً این سوال که شمارش معکوس چیست؟ در ذهن شما پیش آمده که در پاسخ باید گفت امروز در دیجی وردپرس و البته در این مقاله آموزش وردپرس به این موضوع خواهیم پرداخت.

از شمارش معکوس به عنوان یک تایمر زمانی استفاده می شود که به کاربران اطلاع می دهد که تا پروژه بعدی چه مدت زمان باقی مانده است همین صفحه به زودی که شاید در بعضی وب سایت ها به آن برخورده باشید به نوعی جزوی از همین شمارش معکوس به حساب می اید. اگر به این موضوع به چشم یک کاربر نگاه کنید به این نتیجه می رسید که این موضوع شمارش معکوس یا همین صفحه به زودی به کاربر حس خوبی را القا می کند که شما در حال کار به روی پروژه ای هستید که آن ها انتظارش را می کشند.

مطلب پیشنهادی  محدودسازی دسترسی کاربران به بخش رسانه در وردپرس

صفحه مربوط به شمارش معکوس

حال می خواهیم درباره یک صفحه شمارش معکوس بیشتر اطلاعات کسب کنیم. این صفحه دارای اطلاعاتی در مورد پروژه ویژه ای که در دست کار دارید است که شامل یک برگه یکتا، تایمر(شمارش معکوس) و پیامی نشانگر و ضعیت پروژه می باشد. مواردی باید در این صفحه رعایت شود چرا که این صفخه در عین کوتاه بودن باید پیام را به کاربر برساند. که این موارد را در ادامه ذکر خواهیم کرد

مواردی که باید رعایت شود:

  1. نمایش اطلاعاتی در مورد پروژه مد نظر و عنوان سایت
  2. نمایش روند کار و همینطور زمان افتتاح پروژه
  3. معرفی شبکه های اجتماعی به منظور دنبال شدن توسط کاربران
  4. ایجاد طرح گرافیکی زیبا برای صفحه

معرفی افزونه WP WordPress Coming soon

wp wordpress coming soon1-digiwp

تا کنون افزونه های متعددی در مورد همین شمارش معکوس و صفحه بزودی به وجود آمده است اما افزونه که ما در دیجی وردپرس می خواهیم معرفی کنیم WP WordPress Coming soon نام دارد. که از نظر من یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه می باشد این افزونه بسیار جذاب است و تم های  آن به راحتی توسط شما قابل تغیر است و البته باید به این ویژگی که تصاویر را به صورت اسلایدر نمایش می دهد هم اشاره کنیم. این افزونه با دو حالت رایگان و پرمیوم در دسترس شما می باشد. و البته باید گفت که کار با این افزونه بسیار ساده است و هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد.

حال نمونه ای از عملکرد این افزونه را به نمایش گذاشته ایم.

wp wordpress coming soon2-digiwp

کلام آخر

اگر شما هم در وب سایتتان مورد یا موارد ویژه و خاصی دارید که می تواند برای کاربرانتان هیجان انگیز و جالب باشد حتماً از شمارش معکوس استفاده کنید چرا که همانطور که گفتیم به روی بازدید وب سایتتان اثر می گذارد. افزونه ای که در این باره معرفی کردیم و پیشنهاد می کنیم افزونه WP WordPress Coming soon است که شما با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید برای موارد خاص و ویژه وب سایت خود یک آلارم یا صفحه شمارش معکوس ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی  نصب Google Analytics در وردپرس

امیدوارم از افزونه شمارش معکوس امروز معرفی کردیم راضی بوده باشید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *