کد نمایش تعداد نظرات در وردپرس

خانه / وبلاگ / هک وردپرس / کد نمایش تعداد نظرات در وردپرس
4 / 5
2
کد نمایش تعداد نظرات در وردپرس

کد نمایش تعداد نظرات در وردپرس

4 / 5
2

نظرات بخش های بسیار مهم در وردپرس هستند . یکی از بهترین راه هایی که می توان به راحتی نتیجه ی مثبت یک نوشته و پست را در سایت در معرض دید همه قرار داد ، آمار به نمایش درآمدن یک مطلب و تعداد بازدید های یک نوشته می باشد و به راحتی می توان خود و کاربران خود را از بهترین نوشته ها باخبر نمود همچنین به نمایش در آوردن تعداد دیدگاه های آن نوشته می تواند درجه رضایتمندی بازدیدکنندگان شما را داشته باشد چرا که به کاربران اجازه تبادل و اشتراک گذاری نظرات خود با سایر کاربران و مدیران سایت ها را می دهد و پیشنهادات و انتقادات به وسیله ی همین نظرات به اطلاع مدیران سایت می رسد و مدیران با پاسخگویی نیاز های کاربران خود را رفع می کنند .

از طرف دیگر از موارد بسیار مهمی که در هر سایتی حائز اهمیت است ، بررسی و آنالیز تعداد بازدید ها، ساعات بازدید و … می باشد که تعداد نظرات را در بر میگیرد تا مدیران سایت ها بتوانند با بررسی آنها اقدام به بهبود وضعیت سایت و افزایش رتبه سایت نمایند .

دیدگاه و دریافت بازخورد از کاربران همواره دارای اهمیتی بوده است حتی در زمان های گذشته که در وبلاگ ها شاهده ترفند هایی برای دریافت نظر در مطالب از آن استفاده می شد که بیشتر جنبه طنز و ایجاد حس تعامل انیگزی برای کاربران را داشتند . در انتهای هر مطلب سعی شود از کاربران بازخورد را دریافت کرد مهم است چرا که از جنبه های مختلف به ما کمک خواهد کرد اولین جنبه آن دریافت نظرات ، مشکلات و پیشنهاد ها برای محتوای تولید شده است که در بهبود آن میتوان گام های موثر تری را برداشت یکی دیگر از این موارد دریافت اطلاعات کاربران و حس ایشان از مطلب و رفته رفته با دریافت نظرات بیشتر ایجاد بانک اطلاعاتی قوی از کاربران و رده بندی آنها برای استفاده در بازاریابی های دیجیتال می باشد به طوری که میتوان از مجموعه نظرات یک کاربر در ماه در تعدادی از پست ها پی برد که ایشان بیشتر به کدامیک از سبک های محتوایی علاقه نشان میدهد و برای این کابر و سایرین که در رده بندی این کاربر قرار میگرند محصولات مرتبط با علاقمندی به ایمیل ایشان ارسال کرد و یا اینک جشنواره هایی را برگذار کنید که بتوانند در آن شرکت کنند و یا ادامه روند محتوا نگاری خود را بیشتر مطابق به سلیقه این افراد انجام دهید.

برای همین امر نیز تعداد نظرات ارسال شده در وردپرس مهم می باشد به طوری که هم مدیران مشاهده کنند و هم کاربران دیگر به طوری که محبوبیت یک مطلب در اکثر وب سایت ها به تعداد نظرات ارسال شده در آن پست بستگی دارد .

تعداد نظرات را میتوانید به روش های مختلف به کاربران نمایش دهید یکی نمایش کلیه نظرات چه اسپم و یا تایید شده است و یا به تفکیک اینها در ابزارک و یا بخشی از قالب و یا تعداد نظرات کلی و یا تایید شده فقط برای هر مطلب از وردپرس و … که به شرح آنها خواهیم پرداخت

مطلب پیشنهادی  حذف فیلد ایمیل وبسایت بخش دیدگاه ها

در این مطلب می‌خوانید:

کد نمایش تعداد نظرات ارسال شده در وردپرس

اگر بخواهیم تعداد کل نظرات را در سایت به نمایش بگذاریم می توانید این کار را از طریق کد به قالب خود افزوده و استفاده کنید . کد زیر را در فایل توابع قالب وردپرس خود قرار دهید یعنی فایل Function.php  قالب را باز کرده ، کافی است کد کوتاه [wpb_total_comments]را در هر بخشی از سایت که می خواهید به نمایش درآید ، قرار دهید . پیشنهاد ما استفاده در بخش ابزارک ها می باشد.:


$message =  'There are <strong>'.  $comments_count->approved . '</strong> comments posted by our users.';

شما با استفاده از یکسری کد ها می توانید برای سایت وردپرسی خود یک شمارش گر از چیز هایی مثل تعداد مطالب , تعداد دسته بندی ها, تعداد برگه ها,تعداد نظرات و تعداد برچسب ها را در اختیار گرفته و آن را در اختیار کاربران خود در جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت خود قرار دهید .

تابعی که برای این کد ها می توان از آن استفاده کرد :


$num_posts = wp_count();

کد نمایش تعداد نظرات در وردپرس

برای آن که برای نظرات و دیدگاه های خود یک شمارنده را ایجاد کنید می توانید از کد کاربردی وردپرس زیر استفاده کنید .


<?php

$num_comm = get_comment_count();

$num_comm = $num_comm['approved'];

echo 'Comments: ' . $num_comm .'' ;

?>

در خط سوم شما مشخص می کنید که چه نوعی از نظرات نمایش داده شوند به طور مثال مشخص می کنید هرز نامه ها یا تایید شده ها یا حتی کل نظرات شمارش شده و نشان داده شوند .

برای قرار دادن مورد دلخواه با توجه به مقادیر زیر عبارت approved را در آخر خط 3 جایگزین کنید:


total_comments : نمایش تعداد همه نظرات

approved : نمایش تعداد نظرات تایید شده

spam : نمایش تعداد هرزنامه ها

نمایش تعداد کل نظرات در وردپرس

شما به راحتی می توانید در قسمت پیشخوان وردپرس خود تعداد نظرات تایید شده سایت خود را مشاهده کنید اما بازدید کنندگان سایت شما قادر به مشاهده تعداد کل نظرات سایت شما نیستند .

برای نمایش تعداد کل نظرات در قالب سایت از کد زیر استفاده کنید بهتر است این کد را در sidebar.php قالب قرار دهید :


<?php
$count_posts = wp_count_posts();
$posts = $count_posts->publish;

$count_comments = get_comment_count();
$comments = $count_comments['approved'];

echo "تا کنون تعداد ".$comments." نظر در سایت ما منتشر شده. بطور میانگین هر پست ".round($comments/$posts)." نظر دریافت کرده.";
?>

شما با استفاده از کد بالا می توانید تعداد نظرات منتشر شده روی سایت و همچنین میانگین هر نظر را در هر پست نمایش دهید .

لازم به ذکر است شما با استفاده از قطعه کد زیر نیز می توانید تمام دیدگاه های موجود در وردپرس با هر نوعی را به نمایش بگذارید . اگر می خواهید بدون استفاده از افزونه آمار کلی تعداد دیدگاه و مطالب وردپرس را به بازدیدکنندگان نمایش دهید می توانید از توابع wp_count_posts و
wp_count_comments استفاده کنید این تابع ها  آمار بازدید و کاربران آنلاین و همچنین تمام اطلاعات دیگر مربوط به وردپرس را در اختیار کاربران قرار می دهند .


<?php $comments_count = wp_count_comments(); echo "وضعیت دیدگاه های سایت "; echo "دیدگاه های در انتظار تایید مدیریت: " . $comments_count->moderated . "

";

echo "دیدگاه های پذیرفته شده: " . $comments_count->approved . "

";

echo "دیدگاه های شناخته شده به عنوان هرزنامه: " . $comments_count->spam . "

";

echo "دیدگاه های موجود در سطل زباله: " . $comments_count->trash . "

";

echo "تمام دیدگاه ها: " . $comments_count->total_comments . "

";

?>

البته اگر بخواهید برخی از موارد مانند دیدگاه های سطل زباله و یا اسپم را نشان ندهد تنها باید کد مربوط به آن را پاک نمایید .

مطلب پیشنهادی  سفارشی سازی صفحه ورود با کد

نمایش تعداد میانگین دیدگاه برای هر پست در سایت

اگر مایل باشید میانگین تعداد نظرات برای هر مطلب را نیز در سایت خود نشان دهید ، اینکار باعث میشود تا کاربران بیشتر جلب توجه نشان دهند که آمار میانگینی نظرات یک مطلب به چه مقدار می باشد . کد زیر را در قسمت مورد نظر خود قرار دهید و آنها نمایش دهید :


<?php
$count_posts = wp_count_posts();
$posts = $count_posts->publish;

$count_comments = get_comment_count();
$comments = $count_comments['approved'];

echo "تا کنون تعداد ".$comments." نظر در سایت ما منتشر شده. بطور میانگین هر پست ".round($comments/$posts)." نظر دریافت کرده.";
?>

در واقع کد بالا با دریافت تعداد کل مطالب سایت و همچنین تعداد کل دیدگاه ها سایت آنها را جمع زده و میانگین آنها را به دست آورده و آن را نشان می دهد . به طور مثال اگر تعداد ۲۵۰۰ نظر در سایت وجود داشته باشد بطور میانگین هر پست ۱۰ نظر دریافت کرده.” را به کاربر نمایش میدهد.

کد نمایش تعداد نظرات یک مطلب در وردپرس

اگر بخواهیم تعداد نظرات یک پست را نمایش دهیم تنها باید از کد زیر استفاده نمود و آن را درون حلقه مطالب وردپرس قرار دهید . با استفاده از کد زیر می توان بخش نظرات مطلب را به همراه تعداد دیدگاه های نوشته شده برمیگرداند . توجه داشته باشید این کد حتما باید درون Loop یا حلقه قرار گیرد .


<?php comments_number( 'بدون نظر', ' یک نظر ', ' % نظر ' ); ?>

در کد بالا اگر دیدگاه و نظری ارسال نشده باشد ، بدون نظر چاپ میشود اگر یک دیدگاه وجود داشته باشد یک نظر و اگر بیشتر از یک نظر یا دیدگاه موجود باشد ، تعداد آن به همراه لینک چاپ می شود .

نظرات وب سایت از ابزار هایی است که برای نشان دادن محبوبیت یک مطلب استفاده میشود چه بهتر است در این مورد بتوان تعداد نظرات را نمایش داد به طوری که دیگر کاربران بدون نیاز به ورود به صفحه یک مطلب بتوانند تعداد نظرات ارسال شده در آن را مشاهده کنند اگر تعداد بیشتر باشد نشان دهنده جذابیت موضوع برای کاربران است حال چه نظرات آنها به صورت نقد باشد یا نظر مثبت با این روش های میتوانید بازخورد های وب سایت و مطالب را بسنجید و بر اساس نیاز و سلیقه کاربران محتوای خود را تولید کنید.

 

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *