آموزش افزونه بازاریابی وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / آموزش افزونه بازاریابی وردپرس
5 / 5
1
افزونه بازاریابی در وردپرس

آموزش افزونه بازاریابی وردپرس

5 / 5
1

بازاریابی معقوله ای است که ساعت ها ، روزها و شاید سالها زمان میخواهد برای آنکه درک دقیقی از بازار و یافتن آن پیدا کنیم به این صورت که باید به موارد مختلفی از جنبه های بازاریابی دقت کنیم و این نکته که علاوه بر بررسی و هدف گذاری دربازاریابی ابزار های مناسب این کار را نیز پیدا کنیم به طوری که میتوانید با استفاده از افزونه بازاریابی وردپرس به این امر دست یابید.

با استفاده از افزونه بازاریابی وردپرس میتوانید سازو کاری را برای وب سایت ایجاد کنید تا کاربران خود به معرفی محصولات شما پرداخته و بتوانند هم شما را به درآمدبیشر و هم خودشان درآمدی داشته باشند که با توجه به نوع سیاست کاری شما درصد این شرکات متفاوت خواهد بود.

پلاگین بازاریابی وردپرس

پلاگین بازاریابی وردپرس یا Affiliate wp در جهت تبلیغات و بازاریابی به کار گرفته شده است و یکی از مهم ترین راه های پیشرفت یک مجموعه کسب و کار است و به راحتی موجب شناخته شدن مجموعه خواهد شد . از این افزونه می توان فروشگاه اینترنتی یا حتی طراح سایت و یا هر شغل دیگری مورد استفاده قرار گیرد چرا که کاری که بیشتر تلیغات می کند زودتر به موفقیت دست پیدا می کند . بازاریابی یا Affiliate بهترین و کم هزینه ترین راه برای تبلیغات موثر است .

بازاریابی یا Affiliate چیست؟

بازاریابی اینترنتی با استفاده از افزونه Affiliate wp به این صورت می باشد که شما یک بخش با نام همکاری در فروش در سایت خود به وجود آورده اید سپس تعدادی لینک متنی و یا بنر تصویری در این بخش قرار می دهید سپس کاربران در این بخش می توانند در سایت شما ثبت نام کنند و یک ID و لینک منحصر به فرد برای بازاریابی را در اختیار خود بگیرند که شما در افزونه وردپرس  Affiliate wp می توانید این لینک را کاملا شخصی سازی نمایید  .

بعد از ثبت نام کاربر باید یکی از بنر های شما را باید در سایت خود قرار دهند و چیزی که در اینجا مهم است همان لینک بازاریابی کاربر است که منحصر به فرد می باشد و می تواند آن را در سایت خود قرار دهد و به لینک بازاریابی خود لینک کند شما می توانید از این لینک بازاریابی در هر صفحه ی دلخواهی از سایت خود استفاده کنید تا زمانی که کاربران بر روی روی لینک بازاریابی کاربر شما کلیک می کنند وارد سایت ما شوند در این صورت اگر چنین کاربری از شما خرید کند N  درصد به حساب کاربر شما واریز خواهد شد چرا که از سمت او این کار و فروش انجام شده است وقتی حساب بازاریاب شما به یک مقدار مشخصی شارژ شد کاربر می تواند درخواست واریز وجه را داشته باشد . شما زمانی که مبلغ را واریز کردید از شارژ کاربر کم خواهد شد .

مطلب پیشنهادی  نصب چند وردپرس روی یک هاست

پلاگین بازاریابی وردپرس Affiliate wp

برای اینکه بتوانید پلن مناسبی برای بازاریابی استفاده کنید کافیست این افزونه را نصب کنید سپس مراحل معرفی را انجام دهید که کاربران بتوانند این امکان را درون وب سایت شما مشاهده کنند و طوری باشد که بتوان با استفاده از روشن کردن موضوع همکاری در فروش کاربران را تشویق کرد تا از لینک های ارجاع استفاده کنند. این افزونه یکی از بهترین پلاگین های ایجاد محیط بازاریابی در وردپرس می باشد این افزونه با اکثر پلاگین ها از جمله ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود و … سازگار است پس سایت های فروشگاهی که از woocommerce و یا Easy Digital Downloads  استفاده می کنند می توانند از این افزونه در جهت تبلیغات کسب و کار و فروشگاه خود استفاده کنند .

افزونه بازاریابی وردپرس پلاگینی است که با اکثر فروشگاه ساز های وردپرسی هماهنگی دارد و میتوانید با استفاده از آن و هماهنگی سایر افزونه ها محصولات و خدماتی که به صورت پولی ارائه میدهید را برای بازاریابی بگزارید.

این پلاگین را مانند سایر افزونه ها در سایت خود نصب و فعال سازی کنید . یکی از ویژگی هایی که این پلاگین دارا می باشد سازگاری با پلاگین های دیگر است که در بخش یکپارچگی آمده است . شما میتونید برای ووکامرس و یا edd بخش بازاریابی رو فعال کنید.

افزونه بازاریابی در وردپرس

مدیریت همکاران فروش

گزینه ای که در منوی بخش پیشخوان سایت خود مشاهده می کنید به این معناست که شما می توانید کنترل و مدیریت کاملی بر روی همکاران فروش (بازاریاب) داشته باشید شما در این بخش قادر هستید تعداد بازدید های ارسالی، تعداد بازدید های منجر به خرید، میزان درآمد و … را مدیریت کرده و گزارش کاملی از عملکرد همکاران خود داشته باشید .

افزونه بازاریابی در وردپرس

مشاهده گزارشات کامل هزینه ها و سود بر اساس نمودار

کاربرانی که با افزونه Easy Digital Download کار کرده باشند در این محیط نیز راحت هستند چرا که برای آنها آشنا خواهد بود در این بخش عملکرد بخش بازاریابی توسط پلاگین به شما نشان داده می شود .

افزونه بازاریابی در وردپرس

پنل تنظیمات

این پلاگین کاملا فارسی می باشد و همه چیز واضح است و هر کس به راحتی متوجه خواهد بود شما این بخش را می توانید تنظیم کرده و بازاریابی را در سایت خود راه اندازی کنید .

افزونه بازاریابی در وردپرس

چشم انداز وضعیت بازاریابی

در این افزونه این بخش قرار داده شده است تا یک چشم انداز کلی از آمار و وضعیت بازاریابی به شما نمایش داده شود .

افزونه بازاریابی در وردپرس

محیط کاربری برای همکاران فروش

در این بخش هر یک از کاربران می توانند ثبت نام کرده و به یک پنل کاربری ویژه دست یابند سپس بازاریابان در محیط سایت بدون آنکه وارد قسمت پیشخوان شوند دارای یک پنل قدرتمند بازاریابی خواهند بود و می توانند وضعیت بازدید ها و تعداد بازدید هایی که منجر به خرید محصول از سایت شما شده رو مشاهده کنند این پنل به طور واضح همه چیز را در اختیار بازاریابان قرار می دهد و تعداد بازدید و خرید ها و همچنین درآمد ها به صورت نموداری در اختیار آنها قرار می دهند .

مطلب پیشنهادی  آموزش استفاده از کدهای کوتاه در وردپرس

علاوه بر افزونه بالا برای بازاریابی میتوانید از افزونه های دیگ نیز استفاده کنید اما پلاگین بالا از افزونه های کامل برای بازاریابی می باشد. افزونه های دیگر امکاناتی دیگر را نیز برای بازاریابی به وب سایت ما اضافه میکنند.

افزونه فارسی بازاریابی ووکامرس Refer A Friend

این افزونه کاملا فارسی است که با استفاده از آن می توانید امکان بازاریابی محصولات فروشگاه ووکامرسی خود را برای کاربران خود فراهم آورید این افزونه برای هر یک از افراد یا بازاریاب ها یک آدرس منحصر به فرد ایجاد کرده تا هر یک از کاربران با استفاده از آن بتوانند تبلیغات را در اختیار دیگران قرار دهند سپس کاربران قادر هستند با معرفی دیگر دوستان خود به فروشگاه و محصولات شما ، از کد های تخفیف بهره مند شوند .

از جمله قابلیت های این افزونه می توان به ایجاد یک برگه برای نمایش آمار معرفی ها ،کد های تخفیف و… ، قابلیت تعریف تخفیف درصدی یا نرخ ثابت ، قابلیت فعال سازی سیستم اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی فیسبوک ، توییتر و گوگل پلاس اشاره کرد . لازم به ذکر است که بدانید این افزونه با آخرین نسخه ی ووکامرس سازگار می باشد .

افزونه بازاریابی در وردپرس

افزونه OptinMonster وردپرس

یکی از افزونه های مدیریتی در بازار این افزونه می باشد شما با استفاده از این افزونه قادر هستید ایمیل ها را ذخیره کنید و اشتراک را افزایش دهید شما خواهید توانست فرم های ثبت نام زیبا را بدون استخدام توسعه دهندگان اضافه کرده و همچنین آنها را در نوار کناری به نمایش بگذارید .

افزونه ThirstyAffiliates وردپرس

این افزونه برای ایجاد لینک مدیریت در وردپرس بسیار مناسب است شما با این افزونه می توانید مدیریت لینک های وابسته خود را در داخل وردپرس به دست آورید و آنها را در پست های خود قرار دهید و لینک های خود را سازماندهی نمایید و همچنین لینک های مخفی را محافظت کنید و مشاهده کنید که ساخت هر لینک در سایت پگونه انجام می شود .

افزونه Adsanity

Adsanity یک افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس است این افزونه یک راه ساده برای قرار دادن بنر در پست ها و دیگر منابع در سایت می باشد همچنینی این افزونه امکان مدیریت تبلیغات و کمپین وابسته در پیشخوان و داشبورد وردپرس را به شما خواهد داد شما قادر هستید زمان نمایش یک آگهی را برنامه ریزی کرده و می توان گزارش عملکرد هر یک از سایت ها را که تبلیغات سایت شما را انجام می دهند را مشاهده فرمایید .

 

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *