قوانین بروزرسانی شبکه های اجتماعی: هر چند وقت یک بار پست بگذاریم؟

خانه / وبلاگ / بازاریابی شبکه های اجتماعی / قوانین بروزرسانی شبکه های اجتماعی: هر چند وقت یک بار پست بگذاریم؟
5 / 5
1
قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

قوانین بروزرسانی شبکه های اجتماعی: هر چند وقت یک بار پست بگذاریم؟

5 / 5
1

شبکه های اجتماعی بیش از این که ابزاری برای پاسخ به حس نوجویی و هیجان های ناتمام قشر پیر و جوان باشند وسیله ای برای بازاریابی هستند. شیوه مدیریت شبکه های اجتماعی دیگر مثل گذشته دشوار نیست و هر کسی می تواند در قالب اپلیکیشن های سبکی سفر یک روزه خود را به دور دنیا آغاز کند. در شبکه های اجتماعی فنون بازاریابی و مارکتینگ با دنیای بیرون از آن متفاوت است. به همین دلیل است که کسب وکارها سعی دارند با استفاده از قوانین بازاریابی شبکه های اجتماعی هم فرصت بازار و هم خود مشتری را پیش از این که به سایت ها برسند در قالب این رسانه ها به چنگ بگیرند و به این شکل غیرمستقیم روی سئو سایت خود تاثیر مثبت بگذارند. اما این شکل از بازاریابی قوانین خاص خود را دارد که بخش مهمی از آن مربوط به به روزرسانی شبکه های اجتماعی و پاسخ به این سوال است: هر چند وقت یک بار در صفحه خود پست بگذاریم؟ این آموزش سئو کاربردی از دیجی وردپرس را از دست ندهید.

مطلب مفید دیگر در این زمینه که باید حتما بخوانید هر چند وقت یکبار مطالب سایت را بروزرسانی کنیم این مقاله را از دست ندهید.

برند وب سایت شما که در شبکه های اجتماعی معرفی می شود به منزله یک خودرو بنزین سوز است. سوخت این خودرو همان محتوایی است که شما طی به روزرسانی شبکه های اجتماعی بدان تزریق می کنید. چون هر یک از این ماشین ها سازنده و مدل خاص خود را دارند بنابراین تعداد محتوای مورد نیاز آن ها نیز با هم متفاوت است.

مطالعه این مطلب به شما کمک می کند تا بر اساس قوانین سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی مطالب خود را منتشر کنید. فراموش نکنید که پیروی شما از این قوانین با توجه به همبستگی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو تاثیر غیرمستقیم زیادی روی وب سایتتان می گذارد.

قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

به تصویر زیر نگاه کنید:

قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

در این تصویر شبکه های اجتماعی مختلف را در پوشش خودروهایی با رنگ های خاص همان برندها مشاهده می کنید. مطابق با این تصویر توصیه می شود در پینترست روزانه 5 پست، توییتر 3 پست، فیس بوک 2 و گوگل پلاس 3 پست قرار دهید.

مطلب پیشنهادی  بازاریابی شبکه اجتماعی چه طور به سئو سایت کمک می کند؟

اما این که هر یک از این اطلاعات از کجا آمده اند را در ادامه به صورت جزئی می خوانید.

به روزرسانی پینترست

بر اساس تجربیات برندهای مختلفی که روزانه چند یا چندین پست را در شبکه اجتماعی پینترست منتشر کرده اند رشد مثبتی را در طول دوره های مختلف تجربه کرده اند. در سال 2013 برندهای معروفی نظیر Lowes ،LL Bean و …آزمایش های مختلفی را برای کشف رابطه بین پین های پینترست و رشد محبوبیت انجام دادند. نقاط اوج یا قله های نمودار مربوط به این نتایج به برندهایی مربوط می شود که:

  1. هر هفته تعدادی پین به اشتراک گذاشته اند
  2. روزانه بین 3 تا 10 پین منتشر کرده اند

قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

به روزرسانی اینستاگرام

هر برند موفق به صورت روزانه 1.5 پست در اینستاگرام منتشر می کند. 55 درصد برندهای مشهور اینستاگرام موفقیت خود را در تداوم و تعدد پست های خود دیده اند. برخی از این برندها در روز بیش از 10 پست منتشر می کنند و نظارت کاملی به تمام مطالب منتشر شده دارند.

در اینستاگرام یک قانون نانوشته در ارتباط با جذب فالوور یا دنبال کننده وجود دارد که اغلب بازاریابان شبکه های اجتماعی از آن بی اطلاع هستند. صفحات تازه کار نه؛ اما صفحاتی که با روزانه ده یا بیش تر از ده پست در روز فالوور زیادی جذب کرده و به محوبیت یا اعتبار قابل قبولی رسیده اند اگر روند قبلی خود را کنار بگذارند رقم دنبال کنندگان آن ها ریزش پیدا می کند.

به روزرسانی توییتر

در توییتر آمار و ارقام مربوط به به روزرسانی شبکه های اجتماعی کمی تعجب آور است. تجربه ثابت کرده است که بعد از سومین توییت منتشر شده در روز تعامل کاربران به تدریج کاهش پیدا می کند. در واقع افراد معمولی (به جز اشخاص مشهور نظیر ترامپ) بعد از عدد خاصی روند نزولی در انتشار توییت های خود تجربه می کنند.

در سال 2013 بیش از 110 توییت منتشر شده از سوی برترین برندهای دنیا تا برندهای پایین تر بررسی و مشخص شد توییت سوم در روز بیش ترین تعامل و بازخورد را به دنبال داشته است؛ اما از توییت سوم به بعد همه چیز کاملا برعکس می شود. این نتایج در نمودار زیر به خوبی مشهود است:

مطلب پیشنهادی  نحوه ارسال اتوماتیک مطالب به توییتر

قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

به روزرسانی فیس بوک

در سال اخیر تغییرات زیادی در سیاست های فیس بوک ایجاد شد. در فیس بوک بیشترین بازخورد با نهایتا 2 پست در روز حاصل می شود. وقتی که یک برند در روز 2 پست منتشر می کند شانس این را دارد تا 57 درصد لایک برای آن پست به دست آورد و 78 درصد هم در قالب کامنت بازخورد بگیرد. بنابراین بهترین حالت در به روزرسانی شبکه های اجتماعی و در فیس بوک روزانه یک الی دو پست و هفتگی 5 الی 10 پست می باشد.

به روزرسانی لینکداین

طبق بررسی های انجام شده بیش ترین بازدهی در شبکه اجتماعی زمانی به دست می آید که هر روز یک نهایتا یک پست و در ماه 20 تا 30 پست منتشر کرده باشید. در این حالت بازخوردها به حداکثر میزان خود یعنی 60 درصد می رسد.

قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

با توجه به میزان بهینه 20 پست در ماه توصیه می شود نهایتا هر هفته 4 پست در لینکداین منتشر کنید. لینکداین شبکه ای اجتماعی و تخصصی است که بیش تر کسب وکارها در حوزه فعالیت های حرفه ای خود در آن فعالیت دارند.

به روزرسانی گوگل پلاس

در گوگل پلاس قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی از همان قانون معروف سئو پیروی می کند: محتوا به شرط باکیفیت بودن هر چه بیش تر بهتر! کاربران در این شبکه اجتماعی ارتباطی مستقیم و نامحدود بین فعالیت و تعامل و پیوند با مشتری یافته اند. نتایج مثبت افزایش ترافیک سایت به صورت مستقیم حتی تا 50 درصد هم مشاهده شده و میزان به اشتراک گذاری مطالب در صفحاتی که زود به زود آپدیت می شوند بیش تر است.

قوانین به روزرسانی شبکه های اجتماعی

کلید طلایی: به روزرسانی همزمان وب سایت ها

در به روزرسانی شبکه های اجتماعی آپدیت همزمان وب سایت ها هم لازم است. در بررسی های صورت گرفته روی بیش از 7 هزار کسب وکار اینترنتی در دنیا توسط سرویس بازاریابی هاب اسپات مشخص شده که به صورت متوسط میزان به روزرسانی سایت ها در دنیا از 3 تا 5 پست در ماه به مقدار شش تا هشت برابر افزایش یافته است. به این معنا که هر سایت در هفته حداقل یک یا دو پست را به صورت منظم منتشر می کند.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *