معرفی افزونه بارگذاری تنبل دیدگاه ها در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / معرفی افزونه بارگذاری تنبل دیدگاه ها در وردپرس
5 / 5
1
lazy-load-for-comments

معرفی افزونه بارگذاری تنبل دیدگاه ها در وردپرس

5 / 5
1

همه ما در سایت با بخش دیدگاه ها آشنا هستیم و از اهمیت آن نیز تا حدودی باخبریم و می دانیم این بخش مهم در سرعت و لود صفحه سایت ارتباط مستقیمی دارد و بر روی سرعت بارگذاری سایت بسیار تاثیر گذار است چرا که اگر تعداد این دیدگاه ها در صفحه ای از سایت زیاد باشد موجب کاهش سرعت سایت و در نتیجه افت سیو آن سایت می شود ولی همین دیدگاه ها باعث می شود که شما با کاربران خود در ارتباط باشید و مشکل آنها را حل کرده و آنها را راضی و خشنود نگه دارید.
بسیاری از سایت ها در فواصل زمانی خاص و مشخصی اقدام به حذف نظرات در سایت خود می کنند چرا که هم سرعت سایت را کاهش می دهد و هم حجم دیتابیس را افزایش میدهد.

افزونه lazy load for comments بارگذاری نظرات اجاکسی
افزونه lazy load for comments بارگذاری نظرات اجاکسی

مکرر در زمینه اهمیت دیدگاه ها در سایت صحبت کرده ایم و گفته ایم که نظرات در سایت یک راه برای تعامل بین کاربران می باشد و با پاسخ دهی درست و راهنمایی کاربران می توانید در برندینگ و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در کاربران خود موفق باشید ولی خب نظرات با تعداد بالا تاثیر منفی دارد که برای رفع آن نیز راه حل هایی وجود دارد از جمله صفحه بندی نظرات،غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس، کم کردن تعداد آنها و…
ما در این مقاله آموزش وردپرس افزونه وردپرس کاربردی را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید نظرات را مرحله ای بارگذاری کرده و یا با کلیک کاربر بر روی یک دکمه نظرات نشان داده شوند.

مطلب پیشنهادی  نمایش پست های تصادفی در وردپرس با افزونه و کد

افزونه lazy load for comments بارگذاری نظرات اجاکسی

این افزونه در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و به راحتی قابل دسترسی است پس از نصب و فعالسازی این افزونه در قسمت منوی پیشخوان سایت شما به قسمت تنظیمات سپس گفت و گو مراجعه کرده و آن را به پایین اسکرول کنید تا افزونه را تنظیم نمایید.
در دو حالت می توانید نظرات نشان دهید یکی به حالت لود مرحله ای و دیگری لود با کلیک کاربر بر روی دکمه.
اگر میخواهید نظرات با اسکرول کردن صفحه به پایین بارگذاری شوند آن را بر روی on scroll آن را تنظیم کنید و در صورتی که می خواهید با کلیک نظرات نشان داده شوند آن را بر روی on click قرار دهید.
اگر آن را بر روی on click تنظیم کنید در انتهای مطالب دکمه ای افزوده خواهد شد که با کلیک بر روی آن نظرات بارگذاری می شوند ولی اگر بر روی on scroll تنظیم شود بسته به تعداد نظرات هر نوشته و صفحه با اسکرول به سمت پایین در مرورگر نظرات کم کم بارگذاری و لود خواهند شد.

چرا از این افزونه استفاده کنیم؟

1_ افزایش سرعت سایت و بهبود صفحات
2_ کاهش درخواست http لود مرحله ای تصاویر گراواتار

امیدوارم با کمک این افزونه بتوانید قسمت دیدگاه های سایت را که بسیار مهم و با ارزش هستند به طور صحیح بهینه سازی کنید و نگذارید که سایت را دچار مشکل و افت کند.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *